IndiGo aktivně pracují na posílení své přítomnosti v Evropě. Aerolinka požádala o sloty na letišti Amsterdam Schiphol (AMS), pro lety z Mumbaí (BOM) a Dillí (DEL), což odpovídá její dlouhodobé strategii mezinárodní expanze. Obě linky by měly být provozovány každodenně, samozřejmě za předpokladu, že se sloty podaří získat. IndiGo v tom případě naruší na těchto trasách duopol Air India – KLM.
Společnost zahájila nábor pracovníků pro Amsterdam, Londýn a Paříž. To naznačuje, které destinace jsou v expanzních plánech společnosti na nejbližší dobu.
Expanze IndiGo na evropská letiště podle předpokladů povede k citelnému snížení průměrných cen letenek na některých trasách z Evropy do Indie.
IndiGo si pro svou expanzi na dálkové linky pronajalo šest letadel Boeing 787-9 od společnosti Norse Atlantic Airways. Jedná se o ACMI leasing, tj. letadlo+posádka+údržba+pojištění. Těchto šest letadel doplní flotilu dvou Boeingů 777-300ER, které mají IndiGo pronajaty i s posádkami od Turkish Airlines a které obsluhují trasy z Mumbaí (BOM) a Dillí (DEL) do Istanbulu (IST).
V letošním roce převezmou IndiGo v rámci své dálkové flotily rovněž první letadla Airbus A321XLR. První dva exempláře převezme společnost v březnu 2025 a nasadí je zprvu na trasách do Bangkoku (BKK) a/nebo Singapuru (SIN). S objednávkou 69 letadel jsou IndiGo největším zákazníkem tohoto modelu. IndiGo plánují XLR nasazovat na linky s letovou dobou okolo 8,5 hodiny.
První dodávky A350-900 jsou plánovány na rok 2027. Společnost má 30 objednávek na A350-900 a dalších 70 předkupních práv na letadla řady A350. (Foto: yabb_spotter, @Vinamralongani, planes.cz)
Nebyly vloženy žádné komentáře.
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém