Airbus posouvá datum uvedení svého nákladního letounu A350F do provozu z dosavadního termínu v roce 2026 na druhou polovinu roku 2027 .
Výrobce letadel uvádí, že čelí specifickým výzvám dodavatelského řetězce, zejména se společností Spirit AeroSystems, které ovlivňují náběh výroby A350F. Spirit AeroSystems je dodavatelem součástí letadel Airbus včetně centrální části trupu letounu A350. V současné době prochází restrukturalizací po rozhodnutí Boeingu převzít společnost pod svou kontrolu, což zahrnuje oddělení výroby pro Airbus.
Během celoročního finančního brífinku dne 20. února generální ředitel Guillaume Faury uvedl, že první testovací nákladní letadlo A350F se dostane na finální montážní linku tento rok.
Airbus má pevné objednávky na 63 nákladních letadel A350F, přičemž 60 z nich je přiřazeno 10 identifikovaným zákazníkům. Airbus očekává, že nákladní letadlo označené A350-1000F vstoupí do provozu ve druhé polovině roku 2027. Zatímco časový plán vývoje nákladních A350F se posunul, Airbus zachovává cíl náběhu A350 na 12 letadel měsíčně v roce 2028.
Spirit AeroSystems je také dodavatelem programu A220 a Airbus podle vlastního vyjádření stále usiluje o měsíční výrobu 14 letadel A220 v roce 2026. Výrobu A330 Airbus stabilizuje na čtyři letadla za měsíc a pokračuje v navyšování výroby řady A320neo se záměrem dosáhnout v roce 2027 výrobu 75 těchto letadel měsíčně. (Obr: Airbus)
Koukám, že obdivovatelé ruské války jsou na všech fórech, včetně leteckých...fakt nechápeš.
Radku, prosim dopln to o fakta a dokazy. Smrtici kde ?
Pokud jsem správně četl informace z některých zdrojů zejména z Asie, má Airbus hlavně obrovské problémy v dodávkách titanu. Důvodem jsou ty skvělé a úžasné sankce, které sice nijak neovlivnily Rusko, ale pro některá odvětví v EU jsou smrtící.
Celkem 4 záznamy
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
ruSSku valku neobdivujem.
Pokial ale zvatlas kraviny, tak aspon dopln potvrdzujuce informacie z doveryhodnych zdrojov.