Typ letadla: | unknown |
Letiště: | Castellón - Costa Azahar (LEDS) |
Společnost: | Not specified |
Registrace: | Neznámá |
Autor: | Daniel Vašut |
Datum pořízení: | 05/2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5771× |
V březnu 2011 otevřené letiště Castellon - Costa Azahar (90 km severně od Valencie) zůstává zatím bez provozu a čeká na potřebné licence k zahájení provozu. Jeho majitel (Aerocas) doufá, že se mu podaří přitáhnout některé dopravce ještě do konce roku 2011.
lik: z Hradčan do Prahy je to 0km, bo Hradčany jsou v centru Prahy :-D
Ale ono by ani nemusely být Hradčany, stačilo by, kdyby se konečně jako "lowcost airport" pro Prahu povedlo rozjet ty tolik omílané Vodochody. A pak tu máme ještě Milovice, ale tam se asi jistá lobby spíš než o zprovoznění letiště postará o jeho definitivní zničení... :-(
M_V..: Presne som išiel písať že ako prvú spoločnosť pritiahnu určite Ryanair :D
Dan: Hmm..., a to se uživí na komerční bázi, nebo to stavěli z nějakých strukturálních fondů? Vždyť Reus-Valencia je pouhých 230 km a tohle je někde mezi. Že by přetáhli Ryanair?
Akorát bych tipoval, že letiště nemá sloužit pro Valencii jako takovou, ale spíš pro mořský turisty ;) Což by zase Hradčany mohly sloužit pro mácháč, otázka je jestli by to ten jeden let za týden uživil ;)
lik: Po silnici je to skoro 80 km. Taky mě při pohledu na tohle letiště napadlo, že by něco podobnýho mohli udělat z Hradčan, bylo by to fajn, v ose dráhy mám chalupu ;)
vzduchem tak asi 70 km?po silnici 90, myslím....
Tak mě napadá, kolipak je to kilometrů z Hradčan do Prahy?
Celkem 8 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
jsou 2 letiště, které mají momentálně potenciál low-cost letiště pro Prahu - a to LKVO a LKPD. LKVO bude na delší běh, ale LKPD, kdyby mělo pořádný management a civilní ATC, by vzhledem k dobré vlakové dopravě do centra Prahy, mohlo začít téměř hned. Jenže ..... :)